معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از دبستان دخترانه شاهد شهید سلیمان خاطر کامیاران بازدید کرد

کامیاران (پانا)-در بازدید معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از دبستان شاهد شهید سلیمان خاطر شهرستان کامیاران ، روند و کیفیت پیگیری و اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت .

کد مطلب: ۹۱۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش  از دبستان دخترانه شاهد شهید سلیمان خاطر کامیاران بازدید کرد

در این بازدیدکه مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، معاون آموزش ابتدایی استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند حکیم زاده" معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش" از دبستان دخترانه شاهد"شهید سلیمان خاطر "شهرستان کامیاران بازدید نمود .

در این بازدید حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت ضمن دیدار با فرهنگیان شاغل در این آموزشگاه و تبریک هفته معلم ، از کلاس های درس نیز بازدید کرد و وضعیت بخشهای مختلف مدرسه ، فعالیت های این مرکز آموزشی در حوزه های آموزشی ، پرورشی و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این دبستان همچنین ، نمایشگاهی از آثار و دست ساخته ها و فعالیت های دانش آموزان و جشنواره غذا های بومی و محلی و شیوه زندگی عشایر و مواد و فعالیت های آموزشی در راستای مجلات رشد در پایه سوم دوره ابتدایی دایر شده بود که مورد بازید معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و دیگر همراهان وی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار