بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و حامیان مدارس در شهرستان امیدیه برگزار شد

امیدیه(پانا)- بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و حامیان مدارس با شعار افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین در باشگاه بولینگ شرکت نفت شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین جشنواره  خیرین مدرسه ساز و حامیان مدارس در شهرستان امیدیه برگزار شد

احمدرضا کرایی با اعلام این خبر افزود: صبح امروز جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار افزایش ایمنی مدارس با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان خوزستان ، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری وبا حضور مسئولین شهری و استانی و جمعی از خیرین در باشگاه بولینگ شرکت نفت در شهرستان امیدیه برگزار شد.

او در ادامه توضیح داد: این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز وجذب مشارکت های مردمی جدید با همکاری دو دستگاه آموزش و پرورش و نو سازی مدارس برگزار می شود و تعامل و همکاری این دو دستگاه رمز موفقیت برگزاری هرچه مطلوب تر این جشنواره است. کرایی اظهار کرد: اقدامات خیرین مدرسه ساز در کشور دارای اثرات بسیاری بوده که موجب شد در عرصه های دیگر نیز مجامع و گروههایی از خیرین به وجود آید وپایه گذار یک فرهنگی جدید برای حل معضلات و مشکلات متعدد جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان، مهندس رفیعی فرماندار شهرستان، مهندس زدوار معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان و دکتر تقوی خیر مدرسه ساز و مسئول مجمع خیرین شهرستان امیدیه نیز از دیگرسخنرانان این جشنواره بودند. در پایان این مراسم تعهدات بسیار خوبی از جمله تعهد ساخت دو مدرسه خیرساز کلنگ زنی، تکمیل و راه اندازی معلم سرای فرهنگیان از سوی شرکت نفت وکمک نقدی و غیر نقدی از سوی خیرین به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار