سمیرا حسینی: از بازی در نقش دخترهای سر به زیر و معصوم خسته شده‌ام

تلویزیون سریال‌سازی را به سمت پروژه‌های فاخر ببرد

تهران (پانا) - سمیرا حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون، معتقد است، بازیگران همواره تلاش می کنند در نقش‌های متفاوتی به ایفای نقش بپردازند و به همین دلیل از حضور در مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» خوشحال است، زیرا بازی در نقش منفی را تجربه کرده است.

کد مطلب: ۹۱۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سمیرا حسینی: از بازی در نقش دخترهای سر به زیر و معصوم خسته شده‌ام

سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درخصوص کارهای جدید خود گفت: چند ماه پیش برای تصویربرداری صحنه‌های پایانی سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری راهی جنوب ایران شدیم و بعد از آن به کشورهای منطقه سفر کردیم و ضبط این سریال به پایان رسید.
وی ادامه داد: سریال «مرگ خاموش» محتوای اجتماعی دارد و به یک سری معضلات همچون طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی می‌پردازد من هم نقش یک حمل کننده مواد را بازی می‌کنم که برایم نقش متفاوتی به حساب می‌آید، زیرا همیشه نقش دخترهای خوب و سربه زیر را به من می‌دادند که از بازی کردن آن خسته شده بودم.
این بازیگر همچنین درباره سریال «زیر همکف» گفت: تصویربرداری این سریال نیز به کارگردانی بهمن گودرزی و به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان به پایان رسیده است که یکی از نقش‌های اصلی را در آن به عهده دارم.

تلویزیون نیازمند نگاه جدی‌تری به ساخت سریال است
وی همچنین درباره عملکرد تلویزیون در سال‌های اخیر عنوان کرد: اوضاع تلویزیون نسبت به سال‌های پیش بهتر شده و مشغول ساخت سریال‌های فاخر است اما جا دارد مسئولان میزان بودجه‌ای را که برای ساخت سریال در نظر می‌گیرند،بیشتر کنند و نگاه جدی‌تری به کیفیت و ساخت آن‌ها داشته باشند.
حسینی خاطر نشان کرد: همه مسئولان از مدیران شبکه تا کارگردان‌ها و تهیه کننده‌ها باید نگاه دلسوزانه‌ای به فرهنگ کشور داشته باشند و به‌صورت جدی برای ارتقای آن تلاش کنند، صرفا برای پر کردن آنتن آن هم بدون هیچ نظارتی پول ندهند.
وی افزود: به‌نظرم مدیریت درست می‌تواند باعث ساخت سریال‌ها و برنامه‌های بهتری در تلویزیون شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار