رئیس قوه قضاییه

مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندان باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه به هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندان باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد که به لطف خداوند مرزبانان در این زمینه سربلند بودند.

کد مطلب: ۹۱۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندان باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده دو مرزبان ربوده شده در زاهدان گفت: وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه پاسداران باید پیگیر آزاد کردن دو مرزبان ربوده شده باشند.

وی به هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور اشاره کرد و افزود: مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندین باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد که به لطف خداوند مرزبانان در این زمینه سربلند بودند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت قانونمند شدن صادرات در مرزهای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قانونمندی صادرات از قاچاق کالا و سوخت جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: از تلاش نیروهای مرزبانی استان و دیگر نیروهای مسلح به منظور کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم گرفتار در سیلاب استان که در این موضوع پیش قدم شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار