تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به ۱۳۷ اطلاع دهید

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را به سامانه ۱۳۷ گزارش داده و نتیجه آن را نیز پس از پیگیری، دریافت کنند.

کد مطلب: ۹۱۲۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به ۱۳۷ اطلاع دهید

امیر یزدی در خصوص تخلفات رانندگان اتوبوس های درون شهری اظهار کرد: ما نظارت بر رانندگان اتوبوس‌ها را انجام می‌دهیم ولی به دلیل اینکه اتوبوس‌ها بالغ ‌بر ۱۰ سال پیش به بخش خصوصی واگذار شده و یارانه و کمک‌های دولتی که باید به آن‌ها پرداخت می‌شده، محقق نشده، نمی‌توانیم نظارت مؤثری بر کار آنان انجام دهیم.

وی ادامه داد: درآمد و هزینه این اتوبوس‌ها باهم همخوانی ندارد و به این دلیل می‌بینیم رانندگان هرکجا مسافر هست سوار می‌کنند که در صورت گزارش چنین مسائلی ما حتماً با این رانندگان برخورد کرده و در هیئت مربوطه موضوع بررسی و حتی جریمه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های شهری را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند و مطمئن باشند این گزارش تا حصول نتیجه و اطلاع آن به گزارش دهنده پیگیری خواهد شد.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر طرحی برای ساماندهی این وضعیت در حال برنامه‌ریزی است که طی دو ماه آینده به اجرا می‌رسد و بیشتر مشکلات را برطرف خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار