با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اصفهان برگزار شد:

تجلیل از معلمان نمونه شهرستان مبارکه

اصفهان (پانا) - آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه با حضور بیش از 2000 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته شهرستان مبارکه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان نمونه شهرستان مبارکه

در هفته بزرگداشت مقام معلم طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزرات آموزش و پرورش ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ، فرماندار ، ائمه جمعه و جماعات ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای مبارکه و بیش از 2000 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته که در محل سالن ورزشی خلیج فارس شهرستان مبارکه برگزار گردید ، از تلاش و زحمات معلمان تقدیر و تشکربعمل آمد .

در این آیین نکوداشت سعید باقری مدیر آموزش و پرورش و امام جمعه شهر مبارکه بابیان مطالبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری ،بر اهمیت کار معلمان در مدارس که در رشد و شکوفایی معنوی و علمی دانش آموزان موثر می باشد ، تاکید نمودند .

در ادامه سعیدی نمانیده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت این روز از تلاش بی وقفه فرهنگیان در تربیت نسل جوان تشکر نموده و گفت: امیدوارم ما نمایندگان شما بتوانیم با تصویب قوانین در جهت ارتقاء سطح آموزشی و نیز معیشتی و جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در جامعه برای فرهنگیان گامی را در این جهت بر داریم .

در پایان با حضور مسئولان از معلمان نمونه استانی و شهرستانی در سال تحصیلی 97 -98 و نیز مدیران آموزش و پرورش از اوائل انقلاب تاکنون با اهدء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار