همایش بزرگ پیشتازان فریمان برگزار شد

فریمان (پانا) -همایش بزرگ دختران پیشتاز فریمان با حضور معاون سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ  پیشتازان  فریمان برگزار شد

با حضور معاون سازمان دانش آموزی خراسان رضوی ، مدیر آموزش و پرورش فریمان ، معاون پرورشی ، معاون فرماندار و کارشناسان آموزش و پرورش همایش دو هزار نفری دانش آموزان دختر فریمان در سالن شهید مطهری برگزار شد.

در این همایش دانش آموزان منتخب مدارس با برنامه ای تحت عنوان سازمان دانش آموزی در یک نگاه مجموعه ای از فعالیت های این سازمان را برای حاضرین به نمایش گذاشتند که شامل : حاملان قرآن گارد پرچم، پیرامید ، رژه ،مانور (اجاق زنی ،چادر زنی، کوه پیمایی، گره زنی،امداد و نجات ، نقشه خوانی و...) زیر نظر وحدتی، مدرس کشوری به اجرا گذاشتند.

مرتضی کسبی، رئیس سازمان دانش اموزی فریمان، ضمن خوشامد به حاضرین از توانمندی بالای دانش آموزان سازمان اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: امیدواریم با پشتکار بیشتر مربیان بتوانیم منش های پیشتازان را در دانش آموزان نهادینه کنیم و همه ی برنامه های سازمان دانش آموزی در نهایت به مهارت آموزی ختم شود.

احمد برزخی فریمانی، مدیر آموزش و پرورش فریمان نیز از اجرای قوی و با نظم دانش آموزان و مربیان تقدیر کردند.

در ادامه غلامرضا حیدری، معاون سازمان دانش اموزی خراسان رضوی ضمن تشکر از اجرای خوب دانش آموزان و عوامل اجرایی همایش به بیان توضیحاتی درباره منش های دوازده گانه پیشتازان و استناد هریک از انها به آیات و روایات پرداختند.

در پایان دانش آموزان پیشتاز به اجرای سرود همگانی من پیشتازم و هم نوازی پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار