با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

22هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قم سبد معیشت دریافت می کنند

قم (پانا) - ماه رمضان امسال 22 هزار خانوار تحت حمایت ،متناسب با تعداد نفرات از کمک معیشت 100 تا 350 هزار تومانی بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۹۱۲۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
22هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قم سبد معیشت دریافت می کنند

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به مشکلات معیشتی و شرایط اقتصادی مردم به ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: امسال هم کمیته امداد استان قم در ارائه سبد معیشتی به مددجویان در بین استانها پیشگام بوده و هم اکنون در حال تحویل بسته های غذایی به نیازمندان است.
وی با بیان اینکه امسال 22 هزار خانوار تحت حمایت در قم از سبد معیشتی ماه مبارک رمضان بهره مند می شوند افزود: این سبد متناسب با تعداد نفرات خانواده از 100 هزار تومان تا 350 هزار تومان درنظر گرفته شده که مددجویان شهری می توانند با مراجعه به فروشگاه های جانبازان کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند اما برای خانواده های روستائی تحت حمایت با رعایت و حفظ کرامت آنها، بسته های معیشتی درب منازلشان تحویل خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان قم اعتبار هزینه شده برای این اقدام خداپسندانه را 3.5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ توسط خیران و کمک های مردمی تأمین خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی و شرایط اقتصادی مردم به ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: مردم و خیران برای کمک به تأمین افطاری نیازمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت
6037-9979-0000-1125 به نام اطعام مددجویان کمیته امداد استان قم واریزکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار