برگزاری مراسم تجلیل از معلمان در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - آیین تجلیل از معلمان برتر منطقه و استانی شهر قدس با حضور نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد ،معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،رئیس آموزش و پرورش شهرقدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از معلمان در شهرقدس

در این مراسم از سه نفر معلمان برتر استانی، سی و شش نفر معلمان برتر منطقه، سی و هشت نفر معلمان برتر دوره اول متوسطه اول، سی و هشت نفر معلمان برتر متوسطه دوره دوم، شصت و شش نفر معلمان برتر ابتدایی،دو بسیجی و سه نفر از خاطره نویسان برتر تجلیل بعمل آمد.

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم قدس،شهریار و ملارد در سخنانی گفت: گاهی اوقات دیده شده که معلمانی با تمامی مشغله‌ها و داشتن بیماری‌های بدون درمان در کلاس حضور پیدا میکنند و علی رغم همه مشکلات کلاس درس را خالی نگذاشتند و معلمی شغل انبیاست.

او اظهار کرد: باید در شهر قدس همانند برخی شهرستانهای دیگر همه مسئولین در آموزش و پرورش به یک نگاه واحد برسیم و رویکرد شهر باید به سمت آموزش و پرورش باشد و اگر پارلمان‌های شهری تشکیل شورا و اجلاسیه داشته باشد بخش عمده ای از مشکلات آب و برق و گاز آموزش و پرورش حل خواهد شد.

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس نیزاذعان داشت: قشر فرهنگیان قشر نجیب و فرهیخته ای هستند و همیشه از مشکلات چشم پوشی کرده و معلمان در شرایط سخت همراه ما بودند. معلم به عنوان رکن اصلی مدرسه هرهنگام میتواند تاثیر گذار باشد و به نجات جامعه بپردازد زیرا با دانش آموزان نوجوان و کودک همراه هستند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار