با شعار فرزندان سالم در گرو تغذیه سالم

برگزاری جشنواره غذای سالم در دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) ـ به منظور ترویج استفاده از غذاهای سنتی و سالم با همکاری والدین دانش آموزان کلاس های اول جشنواره غذای سالم در دبستان علامه حلی 1 دوره اول با شعار فرزندان سالم در گرو تغذیه سالم برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره غذای سالم در دبستان علامه حلی 1 دوره اول

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول ضمن تشکر از اولیای دانش آموزانی که در این برنامه شرکت کرده بودند ، گفت : هدف برگزاری جشنواره غذای سالم در مدرسه ، فرهنگ سازی برای استفاده از غذاهای سالم ، مقوی و سنتی است.


او افزود : امروزه سبک زندگی باعث شده که سمت و سوی غذاها در خانواده بیشتر استفاده از فست فودها و ساندویچ هاست و به منظور توجه به رشد فرزندان ضروری است استفاده از غذاهای سالم و مقوی و سنتی در خانواده ها مورد تأکید قرار گیرد .


وی ادامه داد : از اولیا انتظار داریم که به تغذیه فرزندانشان توجه کنند و نسبت به اصلاح عادات نامناسب غذایی اقدام کنند .


بنی اسدی اظهار داشت : در جشنواره غذای سالم انواع غذاهای تهیه شده توسط والدین از تنوع خاصی برخوردار بود و دانش آموزان با انواع غذاها و چاشنی ها ، دسرها و ... آشنا شدند .


او تصریح کرد : مادران دانش آموزان بیش از 60 نوع غذا به جشنواره ارائه نموده بودند و به منظور ترغیب مادران در این گونه از برنامه های مدرسه به 12 نفر از آنان به قید قرعه هدایایی داده شد .


در پایان در فضایی مفرح و شاد دانش آموزان از انواع غذاهای تهیه شده میل نموده و روز با نشاطی را در کنار مادران و همکلاسی های خود سپری کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار