میزبانی آموزش و پرورش گناباد از نمازگزاران مصلی گناباد

گناباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش گناباد در خطبه های پیش از نماز جمعه گناباد به ایراد سخنرانی پرداخت .

کد مطلب: ۹۱۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی آموزش و پرورش گناباد از نمازگزاران مصلی گناباد
در دومین روز از هفته مقام معلم با همکاری ستاد نماز جمعه گناباد تریبون مصلی در اختیار معلمان این شهرستان قرار گرفت.
مدیر آموزش و پرورش گناباد ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته گفت: تعامل خوب دانشگاهها، ارگانها و دستگاههای سطح شهرستان، ارشادات امام جمعه معزز شهرستان، همراهی نماینده محترم، فرماندار گرامی و حوزه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در محقق شدن اهداف تعلیم و تربیت گامی مثبت و رو به جلو بوده است.
محمدپور با ارائه گزارش مختصر در حوزه عمرانی و وجود خیرین ارجمند در تکمیل پروژه ها گفت: آمایش و سند چشم انداز نیروی انسانی آموزش و پرورش گناباد تا سال ۱۴۰۲ تکمیل شده است و فردا در جشن بزرگ معلمان رونمایی خواهد شد .
هم چنین خاطرنشان کرد: برنامه ریزی جامع در ایام هفته معلم امسال داریم افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل، غبارروبی مزار شهدا، جشن تکلیف دختران دانش آموز، جشن بزرگ نکوداشت مقام معلم، مراسم تعزیه همکاران فقید، دیدار با خانواده شهدا و ایثار گر فرهنگی و...در حال انجام می باشد.
محمدپور اشاره کرد: نگاه ویژه به پیشکسوتان و خیرین از اولویت‌های این مدیریت بوده که با پیگیری های همکاران طرح‌ها و کمک‌های زیادی در حوزه های آموزشی، تربیتی، پرورشی و انجمن اولیا و مربیان مانند؛ طرح حامی، اردوهای تفریحی، استقرار حوزه تصحیح در شهرستان، طرح خواهر خواندگی مدارس، کمک به هموطنان سیل زده، اردوی راهیان نور، اعزام دانش آموزان به مسابقات علمی، هنری، پرورشی و هنری در چند ماه اخیر انجام شده که منجر به کسب رتبه های برتر در سطح استان شده است.
مدیر آموزش و پرورش گناباد اعلام کرد: نقش و جایگاه معلم در نظر رهبری معظم بسیار خطیر و محترم است بر این اساس باید موضوع آموزش وپرورش در راس مسائل باشد، تلاش کنیم ضمن قدردانی از زحمات تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت، دیوار معلم را بالا، منزلت او را حفظ تا دیوار و منزلت جامعه ارتقا و رشد کند.
در ادامه نماز وحدت آفرین جمعه این هفته گناباد امام جمعه محترم شهرستان با اشاره به خطبه پیامبر صلی الله علیه و آله در ماه مبارک رمضان گفت:از عموم همشهریان، دانش آموزان و کارمندان به دلیل حمایت از افراد کم بضاعت و همراهی با افراد سیل زده تقدیر و تشکر می کنم.
حجت الاسلام صادقی نسب افزود: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش متناسب با فرهنگ و رشد اجتماعی و شخصیتی انسان تنظیم شده است و نباید پیرو سیاست زدگی غربی‌ها باشیم، سند ۲۰۳۰ را غربی ها تنظیم کردند تا فکر دانش آموز و نوجوان ما را در مسیر غرب پرستی هدایت کنند که الحمدلله با رهنمود های رهبری معظم به زباله دان تاریخ پیوست.
ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به دلیل برنامه های موفق گفتند:
معلمان با ارزش ترین در جامعه هستند و اگر جوانان دانشمند، متعهد و متخصص تربیت نمایند از بهترین ثواب ها برخوردار می باشند.
مراسم نماز جمعه این هفته به میزبانی آموزش وپرورش گناباد و با حضور فرهنگیان، دانش آموزان و مردم شریف شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار