در دیدار با جمعی از معلمان برگزیده کشورِ

سیدمحمد بطحایی: همه معلمان آموزش و پرورش نمونه هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و‌ پرورش بعدازظهر امروز با جمعی از معلمان برگزیده کشور در اردوگاه شهید باهنر دیدار و از آن‌ها تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سیدمحمد بطحایی: همه معلمان آموزش و پرورش نمونه هستند

سیدمحمد بطحایی در این دیدار گفت: «شما به نمایندگی از همه معلمان فرهیخته‌ای که در سراسر کشور هستند، اینجا حضور دارید. همه معلمان ما نمونه هستند. کسی تا معلمی نکرده باشد، در این شرایط سخت و با دانش‌آموزان امروز ارتباط برقرار نکرده باشد، معنی این حرف من را نمی‌فهمد که شرایط بسیار بسیار سختی را معلم دارد. کار معلمی بسیار بسیار سخت است و از این منظر همه معلمان ما در آموزش و پرورش نمونه هستند.»

او بر طرح مسایل و موضوعات مربوط به آموزش و پرورش در جمع و داخل خود آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: «یکی از دلایل پایین آمدن ارج معلمان در جامعه این است که ما این موضوعات را زیاد در بیرون از خودمان مطرح می‌کنیم و توضیح می‌دهیم.»

وزیر آموزش و پرورش افزود: «سلام من و همکارانم را به همکارانتان در شهرستان‌ها برسانید و امیدوارم این مراسم را در آینده با گستردگی بیشتری دنبال و برگزار کنیم.»

در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان برگزیده کشور توسط وزیر آموزش و پرورش قدردانی شد.

امیرعلی نعمت‌اللهی، قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش و علی اللهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر نیز در این مراسم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار