افتتاح طرح های عمرانی در جلگه رخ با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

جلگه رخ (پانا)- با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی سد مخزنی روستای نسر در جلگه رخ افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۱۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح های عمرانی در جلگه رخ با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

لاریجانی در مراسم افتتاح سد نسر گفت: با توجه به حفر چاه های عمیق در سال های گذشته، سفره های آب های زیر زمینی در بسیار از نقاط کشور در شرایط بحرانی قرار دارد و ساخت چنین سد هایی در جهت بهبود آب های زیر زمینی و ایجاد اشتغال بسیار اهمیت دارد

لاریجانی افرود: امیدوارم مسئولین کمک کنند تا در کنار استفاده از آب سد، بحث پرورش ماهی و گردشگری را در این منطقه ایجاد کنند تا جوانان نسر با ایجاد اشتغال روند مهاجرت را معکوس کنند. بویژه آنکه چنان که من می بینم بحث گردشگری در نسر بسیار جای کار دارد.

لاریجانی همچنین با گرامیداشت هفته معلم گفت: شهید مطهری درکتابی که در مورد اقتصاد دارند روی فعالیت های مولد برای اقتصاد کشور تاکید دارند و فرق اقتصاد سالم با اقتصاد های دیگر را در مولد بودن و ایجاد ثروت برای کشور می دانستند و برای کار فی ذاته شرافت قائل بودند. لذا جوانان منطقه از این فرصت استفاده کنند و با کار تولیدی و مولد هم برای خود شرافت آورند و هم برای کشور.

شایان ذکر است علاوه بر سد نسر، طرح توسعه مجتمع فولاد رخ و همچنین چندین طرح دیگر در تربت حیدریه با حضور لاریجانی کلنگ زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار