برگزاری هشتمین جشنواره کُرال فرهنگیان فارس در شیراز

شیراز (پانا) – کارشناس مسوول فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس از برگزاری جشنواره کُرال فرهنگیان یا همسُرایان امور تربیتی درهشتمین دوره با هدف تربیت مربی و آماده سازی فرهنگیان در حوزه آوایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هشتمین جشنواره کُرال فرهنگیان فارس در شیراز

ابراهیم نجفی‌نژاد گروه کُرال را متشکل از 30نفر از همکاران فرهنگی، یک نفر مربی و یک نفر به عنوان سرپرست معرفی کرد و افزود: این جشنواره در سه بخش ترکیبی (خانم‌ها و آقا) ، آقایان و خانم‌ها و در دو گرایش تلفیقی ومحلی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی این جشنواره هرسال از ابتدای مهرماه شروع می شود، گفت: پس از نام نویسی در ادارات از شرکت‌کنندگان در هر اداره تست صدا گرفته می شود و 30 نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد و در سطح منطقه شروع به تمرین می‌کنند.

دبیر جشنواره کُرال فرهنگیان فارس، ادامه داد: امسال 10 گروه از 10 منطقه آموزش و پرورش " ناحیه 1، ناحیه2، ناحیه4، کامفیروز، کهمره نودان، نی‌ریز، ماهور‌میلاتی، خرمبید و آباده، آباده طشک" در این جشنواره شرکت می کنند که از این تعداد 4 گروه به صورت یک گروه ترکیبی در بخش تلفیقی، یک گروه ترکیبی در بخش محلی و یک گروه تک جنسی در بخش تلفیقی و یک گروه تک جنسی محلی به جشواره کشوری راه پیدا می کنند.

او اظهار داشت: مرحله استانی این جشنواره امسال در 14 اردیبهشت‌ماه در شیراز واقع در مجتمع آموزشی احسان با حضور مسوول هنرهای آوایی وزارت آموزش و پرورش و مسوولان استان فارس و داوران برتر کشوری برگزار می شود.

مرحله کشوری این جشنواره در 28 تیرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار