در مراسم تجلیل از معلمان دبستان علامه حلی 1 دوره اول مطرح شد : معلمان پرچمداران عرصه دانایی هستند

بیرجند (پانا) - مراسم تجلیل از معلمان دبستان علامه حلی 1 دوره اول با حضور مسئولان آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، دانش آموزان و اولیای آنان و پیشکسوتان فرهنگی در محل سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر بیرجند برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
در مراسم تجلیل از معلمان دبستان علامه حلی 1 دوره اول مطرح شد : معلمان پرچمداران عرصه دانایی هستند

در این مراسم حسین مهران فر ؛ رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت : معلمی عشق و سوختن است و معلمان با سوختن خود هدایتگری انسان ها را به بهترین شکل رقم می زنند.
حسین مهران فر افزود : معلمی، کرامتی بزرگ و هدیه ای گرانبهاست که خداوند به انسان های شایسته داده است.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرموده اند "واژه معلم... جزو واژه های مقدس است" ، ادامه داد : معلمان نقش بسیار موثری در توسعه همه جانبه کشور دارند و می توانند آینده کشور را به سمت قله های افتخار هدایت نمایند.
معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند با بیان خاطراتی از معلمان گفت : معلمان با تربیت انسان های بزرگ و اثربخش ،کشور را به سمت تعالی و پیشرفت سوق می دهند .
حسن احترامی اظهار داشت : معلمان بهترین الگوهای تربیتی برای دانش آموزان هستند و باید به منزلت و جایگاه اجتماعی آنها توجه ویژه ای شود .
مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول با تبریک هفته معلم به معلمان آموزشگاه و پیشکسوتان گفت : معلمان اسوه های ایثار و از خودگذشتگی و پرچمداران عرصه دانایی هستند .
علیرضا بنی اسدی به سخنی از پیامبر (ص) اشاره کرد و افزود : رسول اکرم می فرمایند :خداوند و فرشتگانش بر معلمی که به مردم خوبی می آموزد، درود می فرستند .
در این مراسم دانش آموزان آموزشگاه با قرائت دکلمه و اجرای سرود سپاس معلم ، مراتب سپاس قلبی خود را نسبت به معلمان مدرسه نشان دادند .
در پایان مراسم هدایایی که از طرف مدیر آموزشگاه برای معلمان تهیه شده بود به همراه لوح تقدیرتوسط مسئولان آموزش و پرورش به همکاران دبستان علامه حلی 1 دوره اول اهدا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار