قلی‌زاده: آن‌چیزی که در جهت پیشبرد اهداف نقش موثر دارد، فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن شعارهای سازمان دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - با حضور مدیر و معاونان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، اولین نشست مجامع اعضاء و مربیان این سازمان در سال 98 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
قلی‌زاده: آن‌چیزی که در جهت پیشبرد اهداف  نقش موثر دارد، فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن شعارهای سازمان دانش‌آموزی است

ابوالحسن قلی‌زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران با تبریک فرا رسیدن بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار بزرگ مردان و زنانی است که قطره قطره دُرّ نایاب علم را در اذهان آینده‌سازان ایران عزیز جاری می‌سازند.

قلی‌زاده با تشکر از اعضای دوره قبل مجامع اعضاء و مربیان و تبریک به اعضای جدید این مجامع، به حضور بیش از 70 هزار دانش‌آموز پیشتاز و 2 هزار مربی تشکیلاتی در شهرستانهای استان تهران اشاره کرد و افزود: آنچیزی که در جهت پیشبرد اهداف سازمان دانش‌ آموزی نقش موثر دارد، فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن شعارهای سازمان دانش‌آموزی است که می‌بایست با درک مشترک و روش واحد به سمت تعالی حرکت کرد.

قلی‌زاده: اعضاء و مربیان مجامع، اتاق فکر و هیات اندیشه ورز سازمان دانش‌آموزی هستند

او پایه‌ی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را مهارت‌های اجتماعی عنوان کرد و ابزار رسیدن به آن را مشارکت دانش‌آموزان دانست که فقط مخاطب نیستند و باید در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند و اظهار کرد: باید برای سال تحصیلی آینده شعاری متناسب با شعار سال و در راستای اهدافمان تدوین کنیم تا بتوانیم با محوریت فعالیت‌های مدرسه‌محور، در جهت اثربخشی و فراگیری فعالیت‌ها قدم برداریم و به تبع آن در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، مشارکت حداکثری در میان دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

سرویس مدارس، لباس فرم و پایگاه‌های تغذیه سالم از دیگر فعالیت‌های سازمان در سال تحصیلی آینده است که قلی‌زاده از آنها نام برد و افزود: مجامع اعضاء و مربیان، اتاق فکر و هیات اندیشه ورز سازمان دانش‌آموزی هم هستندکه باید با بیان نظرات و پیشنهادات خود و معرفی توانمدی‌های تشکیلات در مناطق و مدارس در جهت فراگیری هرچه بیشتر فعالیت‌های سازمان یاری‌گر ما باشید.

در ادامه این جلسه اعضاء و مربیان پیشین و جدید نکات و نظرات خود را بیان کردند و از اعضای مجامع قبلی تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار