بازدید دانش آموزان شهرستان خُنج از سازمان تامین اجتماعی

خُنج (پانا) - دانش آموزان پایه دهم شهرستان خُنج به منظور آشنایی با خدمات سازمان تامین اجتماعی از روند اجرای کارهای بیمه ای در سازمان تامین اجتماعی خنج بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  دانش آموزان شهرستان خُنج از سازمان تامین اجتماعی
رییس سازمان دانش آموزی شهرستان خنج گفت: براساس تفاهم‌نامه انجام شده بین سازمان تامین اجتماعی شهرستان خنج و سازمان دانش آموزی این شهرستان ، بازدید دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته شد و دانش آموزان پایه دهم این دبیرستان دردومرحله ازسازمان تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

حسین میرشکاری بیان کرد: دانش آموزان امروز، که در مدارس در حال تحصیل هستند، فردا در جستجوی شغل مناسب هستند وبرای انتخاب شغل می توانند با آگاهی لازم و کسب شناخت از سازمان تامین اجتماعی، تصمیمات بهتر و آگاهانه تری در زندگی خود بگیرند.

میرشکاری ضمن اشاره به مهم بودن خدمات سازمان دانش آموزی و اهمیت دانش آموزان، بر ایجاد رابطه بین مدارس و نهادهای اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت : تربیت اجتماعی دانش آموزان یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.

رییس سازمان تامین اجتماعی شهرستان خنج نیز در این بازدید گفت: سازمان تامین اجتماعی بر اساس نیازهای مشتریان و مشتری محوری وفرهنگ سازی عمومی، آگاه‌سازی مجامع فرهنگی و علمی از جمله گروه‌های دانش‌آموزی با مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی را از اولویت‌های مهم امور فرهنگی و اجتماعی خود قرار داده است و هدف این سازمان این است که به این دانش‌آموزان بفهماند که گسترش و تعمیم بیمه‌های اجتماعی برای کارگران است و با تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروهای کار در کشور، امید و اعتماد به آینده و بهره وری را برای آنان به ارمغان می آورد که این امر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش سازنده و اثربخشی دارد.
"غلامرضا ایجاد "خاطرنشان کرد: نسل جوان ما با آشنایی هر چه بیشتر با این مفاهیم به طور قطع در آینده با آگاهی بیشتر و مشکلات کمتر در مراکز بیمه ای و تامین آینده خود مواجه خواهد شد و تداوم چنین برنامه هایی برای افزایش آگاهی و دانش جامعه خصوصا دانش آموزان از اولویت‌های کاری سازمان تامین اجتماعی است.

خبرنگار : سمیرا ابونجمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار