دیداراعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گیلان با اعضای شورای اسلامی شهررشت

رشت (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان گفت:قشر عظیمی از جامعه ایران را دانش آموزان تشکیل می دهند که از آنها به عنوان آینده‌سازان کشور و پشتوانه نظام و انقلاب یاد می شود.

کد مطلب: ۹۱۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دیداراعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گیلان با اعضای شورای اسلامی شهررشت

اخلاقی ضمن اینکه قشر عظیمی از جامعه ایران را دانش آموزان تشکیل می دهند و از آنها به عنوان آینده‌سازان کشور و پشتوانه نظام و انقلاب یاد می شود افزود:آماده‌سازی این قشر برای حضوری تأثیرگذار در جامعه،تسهیل در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش در مدارس، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه نقادی و انتقاد پذیری در میان داننش آموزان کمک می کند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت:انقلاب اسلامی یکی از برکاتش این است که به دانش آموزان بها داده و جایگاه ویژه ایی برای این قشر در نظر گرفته است و فرمایش مقام معظم رهبری که به نقش جوانان تاکید کرده اند را یادآورشد.

علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی نقش مهمی در باورمندی به استعدادهای جوانان داشت و اکنون زمان آن است تا مدیران، تجربیات خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند.

وی افزود: در مجموعه شورای اسلامی شهر رشت جذب ایده های دانش آموزی را در سرلوحه کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با تشکیل مجلس دانش آموزی بتوانیم از نظریات این نخبگان بیشتر استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار