مدیرآموزش وپرورش اسلامشهر: فرزندان خودرا به تعالیم قرآن کریم و اندیشه های ائمه معصومین(ع)پیوندبزنیم

اسلامشهر(پانا) - مراسم تجلیل از برترین های مسابقات قرآن، عترت و نماز و فرهنگی، هنری واحدهای آموزشی پسران با حضور کارشناسان اداره قرآن ، عترت و نماز و فرهنگی ، هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن فجر منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش وپرورش اسلامشهر: فرزندان خودرا  به تعالیم قرآن کریم و اندیشه های ائمه معصومین(ع)پیوندبزنیم

در این مراسم حسینعلی بنار، مدیر آموزش وپرورش اسلامشهر در سخنانی دانش آموزان برگزیده دررشته‌های مختلف مسابقات را مروج رفتار نیک و خصایص انسانی دانست.

او افزود: کسب 250رتبه برترکشوری، استانی و منطقه ای دانش آموزان شهرستان اسلامشهر در مسابقات قرآنی و فرهنگی، هنری نشان دهنده سرآمد بودن این دانش آموزان است.

بنار خاطر نشان کرد: در این زمان که فرزندان ما در مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی هستند، بهترین نسخه تعالی بخش پیوند زدن آنان با تعالیم قرآن کریم و اندیشه های ائمه معصومین (ع) است.

ابوالفضل اخوان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی را با توجه به تمام کمبودها در آموزش و پرورش را نتیجه همکاری خوب مربیان پرورشی و تربیتی و عوامل اجرایی در واحدهای آموزشی دانست.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های فرهنگی از برترین‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز و فرهنگی، هنری واحدهای آموزشی پسران آموزش و پرورش اسلامشهر در سال تحصیلی 98-97تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار