اهدای بن کتاب ویژه دانش‌آموزان در نمایشگاه بین‌المللی

تهران (پانا) - بن کتاب ممتاز مجموعه مدارس سلام برای دانش‌آموزان مراجعه کننده به نمایشگاه بین‌المللی کتاب، پس از ثبت نام اینترنتی به متقاضیان اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بن کتاب ویژه دانش‌آموزان در نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی مجموعه مدارس سلام، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال با «شعار خواندن توانستن است» با حضور تعداد کثیری از ناشران ایرانی و 23 کشور خارجی و حضور ویژه‌ کشور چین در مصلی تهران در حال برگزاری است.

بر اساس میانگین هرساله، 80 هزار دانش‌آموز در قالب اردوهای مدرسه‌ای از این نمایشگاه بازدید دارند و در حاشیه‌ آن، ۱۵۰۰ کتابخانه مدرسه‌ای با کتاب‌های مناسب تجهیز می‌شود. این در حالی است که این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز میزبان ویژه‌ای از فضای تعلیم و تربیت و مدرسه را به همراه دارد که یک مجموعه‌ آموزشی و فرهنگی است.

حمید چاپی، دبیر اجرایی مجموعه مدارس سلام در نمایشگاه گفت: «نقش موثر مجموعه مدارس سلام در راستای تعالی فرهنگ کتابخوانی در این نمایشگاه، بسیار حائز اهمیت است و این مجموعه در راستای ایفای هر چه کامل‌تر مسئولیت‌های اجتماعی خود، ضمن بر عهده گرفتن نقش حامی مالی نمایشگاه، گام را فراتر نهاده و به سمت حمایت مادی و معنوی از مخاطبان نمایشگاه نیز رفته است.

او ادامه داد: «جلسات متعددی در این خصوص، با ناشران و اهل فن برگزار شد و با توجه به دغدغه‌های مدیرعامل مجموعه مدارس سلام، برای حمایت هرچه بیشتر از قشر دانش‌آموز و بالا بردن قدرت خرید محصولات فرهنگی، در این ایام که فشارهای اقتصادی به واسطه تحریم‌ها به وجود آمده، تصمیم مدیریت مجموعه بر این شد که حضور جدی تری داشته باشیم. برای مجموعه‌ ما مهم است که شعار خواندن توانستن است را در عمل برای دانش‌آموزان و در درجه‌ی بعدی برای عموم مردم، نهادینه کنیم و بتوانیم گامی در راستای تحقق اهداف فرهنگی و آموزشی برداریم.»

لینک دریافت بن http://register.salamsch.com/SC/Main.php?r=book است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار