درخشش دانش آموزان ابهری در مسابقه کشوری نور ابن رزاز جزری

زنجان (پانا) - دانش آموزان برگزیده ابهری شرکت کننده در مسابقه کشوری نور ابن رزاز جزری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران تجلیل شدند.

کد مطلب: ۹۱۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان ابهری در مسابقه کشوری نور ابن رزاز جزری

درمراسم اختتامیه مسابقه کشوری نور ابن رزاز جزری از دانش آموزان برگزیده ابهری شرکت کننده در این مسابقه در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم از فاطمه خدابنده و فاطمه ایزددوست دانش آموزان برگزیده ابهری (دبیرستان فرزانگان)شرکت کننده در مسابقه دانش آموزی نور ابن رزاز جزری با اهداء جایزه مصطفی(ص)،تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است؛ فاطمه خدابنده (دوازدهم ریاضی) در هر سه دوره برگزاری این مسابقات موفق به کسب مقام گردیده است.

گفتنی است این دوره از مسابقه دانش آموزی نور با مشارکت چشمگیر دانش آموزان جهان اسلام برگزار شد.
مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری به عنوان سومین دوره این مسابقه و این بار در سطحی گسترده تر و در عرصه بین الملل برگزار شد که طی این دوره، بیش از 5 هزار دانش آموز با مجموع یک هزار و 733 اثر از 7 کشور ایران، تونس، عراق، تانزانیا، ترکیه، پاکستان و افغانستان در این مسابقه شرکت کردند.

مسابقه دانش‌آموزی نور ابن رزاز جزری توسط دبیرخانه جایزه مصطفی(ص) با هدف ساخت فیلم‌های علمی 60 ثانیه ای در بین دانش‌آموزان و مراکز آموزشی و پژوهش‌سراها و به منظور ارتقاء سطح نوآوری و خلاقیت نسل نوجوان اجرا می‌شود.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابهر کسب این موفقیت را به فاطمه خدابنده و فاطمه ایزددوست دانش آموزان دبیرستان فرزانگان ، خانواده آنها، معلمان و کلیه دانش‌آموزان شهرستان ابهر تبریک می‌گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار