155 دانش اموز خرم آبادی در مسابقات مکبری شرکت کردند

خرم آباد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: 155 دانش آموز از ناحیه یک و 2 آموزش و پرورش خرم آباد در دومین دوره مسابقات مکبری شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
155 دانش اموز خرم آبادی در مسابقات مکبری شرکت کردند

اسداله عباس زاده افزود: این ابتکار و خلاقیت توسط ستاد نماز جمعه و با هدایت‌های امام جمعه خرم آباد، دفترنمایندگی ولی فقیه در هلال احمراستان و با همکاری مربیان و معاونان پرورشی مدارس شهرستان برگزارمی‌شود.
وی با بیان اینکه یازدهم اردیبهشت اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: 50 درصد دانش آموزان استان امسال درمسابقات قرآن و عترت و نماز شرکت کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش لرستان ادامه داد: در جریان این مسابقات 150 هزار نفر درسطح مدرسه، 48 هزار نفر در سطح شهرستان‌ها، بیش ازسه هزار نفر درمناطق و 600 نفر در مرحله استانی انتخاب شدند که در نهایت 232 نفربه عنوان برگزیده معرفی شد.
عباس زاده با اشاره به اینکه مسابقات قرآن وعترت تابستان امسال برگزار می شود، اضافه کرد: از مجموع200 شرکت کننده در رده فرهنگیان 10 نفر و در رده دانش آموزی نیز 74 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
وی یادآور شد: طرح سودای بندگی که از 20 مهر آغاز و در 6 اردیبهشت به اتمام رسیده نیز با همکاری ستاد نماز جمعه برگزار شد.
وی گفت: در خرم آباد بیش از 13 هزار نفر دانش آموز از مهر تا اردیبهشت در مراسم نماز جمعه شرکت کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه حضور دانش آموزان در نماز جمعه بیانگر این است که امام جمعه خرم آباد ارتباط خوبی با قشر جوان و نوجوان دارند، افزود: پیشنهاد ما به وزارت آموزش و پرورش این است که مسابقات مکبری هم جزو مسابقات قرآن و عترت در سطح کشوری آورده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار