مسئول سازمان بسیج سازندگی استان:

هزینه پروژه‌های عمرانی قم با رویکرد جهادی و حضور مردمی کاهش می‌یابد

قم (پانا)- مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم تصریح کرد: بی شک هزینه‌های تمام شده پروژه‌های عمرانی استان در سایه بهره گیری از ظرفیت جهادی و مردمی، کاهش قابل توجهی یافته و در اجرای آن‌ها تسریع صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هزینه پروژه‌های عمرانی قم با رویکرد جهادی و حضور مردمی کاهش می‌یابد

علی دستوری، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اولین کمیته استانی بسیج سازندگی استان که به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که شاهد تشدید فشار‌ها وتحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، همه مسئولان باید در سایه وحدت و همدلی و با رویکرد جهادی از ظرفیت‌های عظیم مردم به درستی برای حل مشکلات به خصوص در زمینه خدمت رسانی به محرومان استفاده کنند.

وی همچنین ضمن تشریح انواع فعالیت‌های عمرانی و خدمت رسانی سازمان بسیج سازندگی استان در سال‌های اخیر افزود: بی شک در سایه تعامل مطلوب با دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان دامنه خدمت رسانی را توسعه بخشید و در عرصه محرومیت زدایی موفقیت‌های بیشتری را به نظاره نشست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: سپاه استان قم و بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مناطق سیل زده و به ویژه احداث و یا بازسای منازل، آماده همه گونه همکاری با ارگان‌ها و دستگاه‌های استانی است تا انشاالله هر چه سریعتر از حجم مشکلات مردم سیل زده کاسته شود.

لازم به ذکر است که در این جلسه، مسئولان استانی ضمن آشنایی با قانون اختیارات و وظایف سازمان بسیج سازندگی، اعلام آمادگی کردند که در جلسات کارشناسی، پروژه‌های پیشنهادی خود را جهت بسترسازی تبادل توافقنامه ارایه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار