امسال ۸۰۰ هزار مرسوله پستی در آذربایجان غربی جابجا شد

ارومیه(پانا)- مدیرکل پست آذربایجان غربی از ارسال ۸۰۰ هزار مرسوله پستی در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
امسال ۸۰۰ هزار مرسوله پستی در آذربایجان غربی جابجا شد

مجید فرخی با بیان اینکه میزان ارسال مرسوله پستی طی ماه گذشته ۱۱ درصد در مقایسه با پارسال کاهش دارد افزود: این در حالی است که سال گذشته میزان جابجایی مرسولات پستی با ۱۰ درصد رشد بیش از ۱۱ میلیون مرسوله بود.

وی با بیان اینکه با یک شرکت خصوصی پیک موتوری برای دریافت از منزل و جابجایی مرسولات پستی قرارداد داریم اظهارداشت: شهروندان می‌توانند با گرفتن شماره چهاررقمی ۳۱۱۹ از منزل مرسوله پستی را ارسال و یا در منزل دریافت کنند. این شرکت با تعرفه دولتی ارائه خدمات می‌کند.

فرخی با اشاره به فعالیت ۴۶۱ دفتر ICT روستایی در استان خاطرنشان کرد: ۵۱ دفتر خدمات روستایی با استفاده از ۵۱ پیمانکار بخش خصوصی در استان خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل پست آذربایجان غربی با بیان اینکه میانگین سرانه مرسولات پستی در کشورهای پیشرفته ۴۰ فقره است اضافه کرد: میانگین سرانه مرسولات در آذربایجان غربی شش فقره است.

فرخی خاطرنشان کرد: با وجود کاهش ترافیک شبکه در سرویس‌های باجه‌ای، سرویس‌های سفارشی، پیشتاز و ویژه استان افزایش چشمگیری داشته و این افزایش با تلاش همه همکاران در بخش‌های مختلف پستی استان حاصل شده است.

مدیرکل پست آذربایجان غربی از برقراری خط مستقیم تهران - ارومیه و ارومیه - مهاباد خبر داد و گفت: با راه اندازی این خطوط ضمن بهبود زمان ورود مرسولات به استان ارائه خدمات به تمامی متقاضیان این شرکت به روز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار