با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد :

یادواره اولین شهید فرهنگی لنجان

اصفهان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادواره اولین شهید فرهنگی لنجان شهید مسعود امیری باغبادرانی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۰۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
یادواره اولین شهید فرهنگی لنجان

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در همایش گرامیداشت اولین شهید فرهنگی باغبادران اظهار داشت:به راستی اگر رسم و راه شهادت و شهیدانه زیستن در فضای مدارس تدریس شود دیگر واهمه ای از تهاجم فرهنگی و فضای مجازی نخواهیم داشت .

وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به شناختی که از جوانان عزیز امروز دارم و همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیاناتشان اکثرا امیدوارانه از جوانان میهن عزیز اسلامیمان صحبت می نمایند جای هیچ شک و شبهه ای نیست که اگر در موقعیتی مشابه رزمندگان دوره دفاع مقدس قرار گیرند عاشقانه در راه فداکاری و جانبازی و ایثارگری قدم می نهند و صحنه های بی نظیری از شجاعت و مردانگی را ثبت خواهند کرد و نمونه اخیر آن شهید حججی ها هستند .

محمد اعتدادی افزود : همه می دانیم که میدان جنگ امروز میدان توپ و تانک و گلوله و بمباران نیست ؛ امروز دشمن با جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای به کشورها تاخته و انشاء الله با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و عمل به شعار امسال که رونق تولید می باشد بتوانیم این مرحله حساس را پشت سر گذاریم .

وی در ادامه اظهار داشت : نام گذاری تنها یک روز به نام شهیدان یا یک روز به نام معلمان کافی نیست ، چون مقام این عزیزان آنقدر بزرگ و والاست که باید در تمام طول سال با یاد و گرامیداشت آن عزیزان وظیفه خود را نسبت به آنها ادا نماییم .

وی در پایان با اشاره به این موضوع که این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و آنها نیازی به ما ندارند؛ از کلیه دست اندرکاران همایش بویژه رئیس آموزش و پرورش باغبادران و همکارانشان تقدیر و تشکر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار