اجرای ۴۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج

ارومیه(پانا)-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۴۰ برنامه مختلف در هفته عقیدتی سیاسی بسیج با عنوان شهید مطهری، اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۱۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۴۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و  بسیج

حجه الاسلام عبد الرحیم سرایی در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات سپاه شهدا برگزار شد گفت افزود: دشمن شناسی، نداشتن روحیه محافظه کارانه، مقابله یک تنه باتفکرات مارکسیستی و اخلاص از ویژگی‌های شهید مطهری است.

وی با بیان اینکه پیوند دو جریان نفاق خواص وجهل عوام برای جریان اسلام مشکل ایجاد کرده است افزود: برای مقابله با این خطر لازم است مسائل دینی در تریبونهابیان شده و سطح آگاهی وبصیرت مردم بالا برده شود و رسانه‌ها نباید در این خصوص محافظه کارانه عمل کنند.

وی طهارت روح را راز ارزشمندی پاسداران عنوان کرد: وگفت: سپاه با اقتدار جهانی معادلات دشمنان را در منطقه به هم زده است و مقاومت سپاه ما را به پیروزی می‌رساند.

حجه الاسلام سرایی افزود:مولفه سپاه، مولفه عرفان است وامروز معنویت و تقوای الهی بنای سپاه است، سپاه خالق لحظات افتخار آفرینی است.

وی با بیان اینکه معنویت وبصیرت در سپاه رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود افزود: امروز نیز پاسداران اسلام در سپاه با تفکر دینی موشک‌هایی طراحی کرده اند که رعشه بر اندام دشمنان افکنده است.

نماینده، ولی فقیه درسپاه شهدای آذربایجان غربی با اعلام اینکه شعار برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در سال جاری شهید مطهری نماد سبک زندگی است افزود: همزمان با این هفته که از دوازدهم اردیبهشت ماه آغاز وتا هجدهم این ماه ادامه خواهد داشت ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی در پایگاه‌ها ورده‌های مقاومت بسیج وسپاه استان اجرا می‌شود گفت:گردهمایی سیاسی، نشست‌های بصیرتی وروشنگری، نشست هسته‌های سیاسی، دیدار با نماینده، ولی فقیه، مراسم صبحگاه مشترک نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس، مسابقه کتابخوانی آثار شهید مطهری، نمایشگاه آثار شهید مطهری، همایش‌های علمی وتبیینی آثار شهید مطهری، اعزام فرهنگیان برای دیدار با مقام معظم رهبری، تجلیل از فرماندهان، مدیران ومربیانی وهادیان سیاسی نمونه، تجلیل از روحانیان مساجد فعال، معرفی آثار شهید مطهری در فضای مجازی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها وحوزه‌های علمیه، اردو‌های فرهنگی وتربیتی از برنامه‌های سپاه شهدای استان در هفته عقیدتی، سیاسی در پایگاه‌های مقاومت ورده‌های اقشار بسیج استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار