برپایی جشنواره دانش‌آموزی « گُمپ گُلن» در کازرون

کازرون (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کازرون در جشنواره بزرگ تقدیر از دانش آموزان نمونه آموزشی و تربیتی با عنوان « کازرون گمپ گُلن» ، با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین سرمایة توسعه، پیشرفت و تعالی یک کشور، توسعه انسانی است، گفت: اگر توسعه معنوی را در داخل توسعه انسانی ببینیم، می‌توان گفت کشوری که این سرمایه‌ها را ندارد، امکان استفاده از سایر سرمایه‌هایش را نیز ندارد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشنواره دانش‌آموزی « گُمپ گُلن» در کازرون

امیرحسین جمشیدی در این مراسم که با حضور جمعی از فرهنگیان، اولیای دانش‌آموزان و اعضای شورای شهر و شهرداری کازرون برگزار شد، گفت: شکی نداریم که پرورش نه تنها هم ردیف آموزش است، بلکه در اولویت و اهمیت خاصی قرار دارد.

او با اشاره به اهمیت جایگاه مقوله تربیتی و پرورشی در بطن خانواده بزرگ آموزش و پرورش تصریح کرد: این پرورش است که می‌تواند نوجوانان ما را برای آموزش و یادگیری بهتر آماده کند و بسیاری از مشکلات آموزشی دانش‌آموزان به مسئله پرورش برمی‌گردد.

جمشیدی افزود: چنانچه در امر پرورش به عنوان سرمایه‌گذاری اصلی مد نظر ما باشد، خود به خود آموزش و تعلیم سطح بالا هم در کنارش خواهد آمد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان کازرون همواره در تمام عرصه‌های علمی و تربیتی در سطح کشور و حتی بین‌المللی پیشگام و موفق بوده‌اند که باید در سایه همکاری معلمان و همکاران دلسوز روزبه روز استعداد‌های بالقوه در این شهرستان به بالفعل تبدیل شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون از تلاش مضاعف مدیر، معاونان و معلمان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی متوسطه دوم بانو سلامی که توانستند با همکاری همدیگر در تمام عرصه‌های علمی، اخلاقی و تربیتی نمونه‌ایی بارز باشند، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش این جشنواره با اجرایی موسیقی سنتی، و شعربا لهجه شیرین کازرونی و اهدای جوایز به دانش‌آموزان نمونه در عرصه‌های علمیٰ، هنری و تربیتی به پایان رسید.

خبرنگار : الیانا هاشمی کشکولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار