فروغی برای پاسخگویی دلایل حذف برنامه نود به شورای نظارت بر صداوسیما می‌رود

تهران (پانا) - عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما از تصمیم‌‎گیری دقیق درباره برنامه نود در جلسه بعدی این شورا خبر داد و اعلام کرد، معاون سیما و مدیر شبکه سه باید در جلسه بعدی حاضر شوند و توضیحاتی در این باره ارائه کنند.

کد مطلب: ۹۱۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فروغی برای پاسخگویی دلایل حذف برنامه نود  به شورای نظارت بر صداوسیما می‌رود

به گزارش ایرنا، پس از حسام‌الدین آشنا نماینده قوه مجریه و غلامرضا کاتب نماینده قوه مقننه، قاضی‌زاده هاشمی دیگر عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و نماینده قوه مقننه اعلام کرد: در جلسه هفته گذشته درباره برنامه نود صحبت‌هایی شده بود اما تصمیم‌گیری دقیق‌تر به جلسه بعدی منتقل شده است. مرتضی میرباقری (معاون سیما) و علی فروغی (مدیر شبکه 3) نیز باید در جلسه بعدی حاضر باشند تا توضیحاتی ارائه دهند.
نود یک برنامه تلویزیونی زنده در زمینه فوتبال و ورزش بود، که هر هفته دوشنبه شب ازشبکه سه سیما پخش می‌شد.
این برنامه فقط به تشریح و توضیح مسابقات فوتبال محدود نمی‌گشت بلکه در بخش‌های مختلف آن، به روابط میان فرهنگ، جامعه، مردم، سیاست و حتی جغرافیای مناطق با نگاهی دگرگون و متمایز، به پدیدهٔ فوتبال پرداخته می‌شد. بنیان‌گذار، مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامه ورزشی نود عادل فردوسی پور بود.
این برنامه در اواخر سال 97 دچار حاشیه‌های زیادی شد و در نهایت در تاریخ 27 اسفند 97 رئیس صداوسیما به صورت رسمیاعلام کرد که دیگر برنامه نود پخش نمی‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار