قاتل روحانی همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد

تهران (پانا) - قاتل روحانی همدانی ساعت ۵ صبح امروز در درگیری با ماموران پلیس کشته شد.

کد مطلب: ۹۱۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
قاتل روحانی همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، با تلاش ماموران نیروی انتظامی، ساعت ۵ صبح امروز (یکشنبه 8 اردیبهشت) قاتل روحانی همدانی که شناسایی شده بود در درگیری با مأموران کشته شد.

«مصطفی قاسمی» طلبه 46 ساله روز گذشته بر اثر تیراندازی در کوچه آخوند همدان، جان خود را از دست داد.

بر پایه این گزارش، این روحانی مقابل در مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدای همدان به ضرب دو گلوله به قتل رسید.

این طلبه با حمله یک نفر که از یک خودروی 206 پیاده شده و به سمت او شلیک کرده‌ بود، جان خود را از دست داد.

سردار کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته این قاتل جانی در حوالی حوزه علمیه آخوند همدانی یک روحانی را با شلیک دو گلوله به قتل رساند.

وی افزود: بلافاصله دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی پس از گذشت لحظاتی، قاتل شناسایی و تلاش ماموران برای دستگیری متهم آغاز شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: کارآگاهان مجرب پلیس با پیگیری‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مناطق مختلفی را تحت نظارت و کنترل نامحسوس خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به وضع خاص این جانی، سرانجام در ساعت 4:25 بامداد امروز متهم از سوی واحد عملیاتی یگان امداد شهرستان همدان در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی شد که وی به محض مشاهده ماموران پلیس اقدام به تیراندازی می کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل متواری که حدود 20 دقیقه طول کشید سرانجام قاتل به هلاکت رسید و دو نفر از ماموران جان برکف پلیس استان نیز در این درگیری به صورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه قاتل در کمتر از 24 ساعت به سزای اعمال خود رسید افزود: پلیس با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند و می‌خواهند با رفتار خود امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند با تمام توان برخورد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار