آیت الله امامی کاشانی: هرکس در پی سود شخصی خود نباشد و کاررا پاکیزه و ارزشمند انجام دهیم

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه موقت تهران گفت : کار منحصر به کارگر نیست، همه ما و تمام مقامات و مسئولین باید کار کنیم و جدی باشیم .

کد مطلب: ۹۱۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله امامی کاشانی: هرکس در پی سود شخصی خود نباشد و کاررا پاکیزه و ارزشمند انجام دهیم

آیت الله محمد امامی کاشانی در مراسم کلنگ زنی بوستان ۶.۵ هکتاری محله میان آباد اسلامشهر در سخنانی با استناد به آیات کتاب الهی بیان کرد: خداوند متعال زمین را برای عمران و آبادانی در اختیار بندگان خود قرار داده است و باید از زمین‌هابرای مردم استفاده کرد و نباید اجازه دهیم، تا زمین بدون استفاده باقی بماند، که اگر این طور شود، مواردی مانند بافت فرسوده که دارای مشکلات فرهنگی، بهداشتی و… می باشند، بوجود میاید.

او با اشاره به این موضوع که طبق نظر اکثر فقها خداوند مالک اصلی املاک وقفی است، اظهارکرد: همه ما وظیفه آباد کردن املاک وقفی را داریم و این وظیفه بسیار سنگین وشرط مهم آن در این است، که انسان در مسیر آبادسازی این املاک گام بردارد و سعی کنیم، که امور و کارها برای مردم تسهیل شود.

امام جمعه موقت تهران سپس به یادآوری ایام پیش رو از جمله، روز کارگر و روز معلم پرداخت و افزود: کار منحصر به کارگر نیست، همه ما و تمام مقامات و مسئولین باید کار کنیم و جدی باشیم و شهید مطهری هم که کلام نافذی داشت، اهل کار بود.

آیت الله امامی کاشانی با بیان این که معنی کار عام است، خاطر نشان کرد: هرکس در پی سود شخصی خود نباشد و کار باید پاکیزه و ارزشمند باشد.

او خواستار همیاری معلمان، خانواده‌ها، مسئولین، اساتید و دیگر تاثیرگذاران در آبادی و ارتقا فرهنگ شهر میان آباد اسلامشهر شد و تاکید کرد: برای آبادی موقوفات میان آباد و در متن آن آبادی فرهنگی تلاش کنیم.

در این مراسم که فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین اسلامشهر نیز حضور داشتند، مرسلپور فرماندار و اعلایی رئیس شورای شهر اسلامشهر در سخنانی به تشریح وضعیت منطقه میان آباد(شهرک امام حسین (ع)) اسلامشهر پرداختند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار