مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۷۰ طرح عمرانی در آموزش و پرورش استان، در دست اجراست

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ طرح در حوزه آموزش و پرورش استان در دست اجرا است، گفت: اعتبارات این طرح‌ها یا ملی هستند و یا از طریق خیران تأمین می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ طرح عمرانی در آموزش و پرورش استان، در دست اجراست

محمد دستورانی در نخستین همایش خیران مدرسه ساز استان سمنان در سال جدید به میزبانی شهر بیارجمند، با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش ۷۰ طرح عمرانی در سطح استان در دست اجرا است، ابراز کرد: این طرح‌ها یا از اعتبارات ملی ساخته می‌شوند و یا خیران آنها را تأمین اعتبار خواهند کرد که مشارکت خیران در این طرح‌ها چشم گیر است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران در طرح‌های عمرانی حوزه آموزش و پرورش استان سمنان، افزود: در استان قریب به ۳۰۰ خیر وجود دارد که نیمی از فضاهای آموزشی استان سمنان را پوشش می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدرسه سازی اجری بسیار بالا دارد، گفت: در استان ۷۹۳ فضای آموزشی وجود دارد که برخی از آن‌ها فرسوده هستند لذا امیدواریم بتوانیم در زمینه بهسازی این فضاهای آموزشی با همراهی خیران اقدام کنیم.

دستورانی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز در کنار امور عمرانی توجه ویژه ای نیز به تجهیز کتابخانه و آزمایشگاه و نیز وسایل مورد نیاز مدارس دارند، از همراهی و مشارکت بالای خیران مدرسه ساز در زمینه های مختلف خبر داد.

وی حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان، اردوهای دانش آموزی و جشنواره‌های فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی و.... را دیگر رشته فعالیت خیران مدرسه ساز عنوان و ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های مالی دولت، خیران مدرسه ساز یک کمک بسیار خوب در زمینه آموزش و پرورش هستند.

در این جشنواره از خیران شاهرود، میامی، بسطام و بیارجمند که سال‌هاست در امر مدرسه‌سازی و آموزشی مشارکتی فعال دارند، قدرشناسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار