نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس:

تعامل بیشتر کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش بیشتر شود

سمنان (پانا) - نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس، با بیان اینکه تعامل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش نیاز جامعه است، گفت: این تعامل می‌بایست در زمینه فعالیت‌های محتوا محور تقویت شود.

کد مطلب: ۹۱۰۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تعامل بیشتر کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش بیشتر شود

احمد همتی در دیدار خود با مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، با بیان اینکه فعالیت‌های محتوا محور و اثر بخش کانون پرورش فکری با گسترش همکاری با آموزش و پرورش، می‌تواند اثرگذارتر باشد، ابراز کرد: برنامه‌های مناسب برای رشد و خلاقیت کودکان و نوجوانان به مثابه یک خلأ در جامعه می‌بایست پوشش داده شود.

وی افزود: با افزایش سن دانش‌آموزان، رفتارهای اجتماعی و تطابق آنها با مسائل اجتماعی ضعیف می‌شود و این امر نشان می‌دهد که دانش آموزان ما در کودکی به خوبی پرورش نیافته‌اند در نتیجه تعامل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش نیاز جامعه است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه به جای توجه به خلاقیت، بیش‌تر به حفظیات دانش آموزان در سیستم آموزشی پرداخته می‌شود، تاکید کرد: وجود استعدادهای خوب در استان سمنان نشان می‌دهد که ما می‌توانیم بر روی خلاقیت کودکان و نوجوانان بیش از پیش کار کنیم.

همتی تصریح کرد: برای ارتقای برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان می‌بایست تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولان هم از نظر فکری و هم به لحاظ تأمین اعتبار و بودجه‌، همراه باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه نقش مربیان در رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان چشم‌گیر است، گفت: نقش کار فرهنگی به‌ویژه در حوزه کودک و نوجوان امری ضروری است که این نهاد آن را بر عهده دارد.

نبی الله خدابخشی بیان کرد: نقش بسزای برنامه‌های کانون پرورش فکری و هم‌چنین بهره‌گیری مربیان از هنر برای رشد و بالندگی مخاطبان که همانا کودک و نوجوان هستند، در زمره تأکیدات کانون پرورش فکری است.

وی در خاتمه خواستار توجه و حمایت بیش‌تر مسئولان از این نهاد فرهنگی و تأمین اعتبار برای تجهیز و توسعه مراکز فرهنگی‌هنری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار