معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد :

اردوهای آمادگی ویژه ی تیم های منتخب دانش آموزی استان خوزستان

اهواز (پانا ) - محمود معزی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت : اردوهای ورزشی برای تیم های منتخب خوزستان از اولویت خاصی برخوردار است .

کد مطلب: ۹۱۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای آمادگی ویژه ی تیم های منتخب دانش آموزی استان خوزستان

محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی استان خوزستان ، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی متوسطه اول با حضور 8 تیم از مناطق مختلف استان ، گفت : هدف از برگزاری این مسابقات ، ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و شناسایی استعداد های برتر و اعزام تیم های قهرمان به مسابقات کشوری است .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تیم اعزامی استان خوزستان که به عنوان نمایده استان در رقابت های کشوری حضور پیدا می کند باید از ظرفیت های متعددی بهره مند باشد ، افزود : اردوهای ورزشی برای تیم های منتخب خوزستان از اولویت خاصی برخوردار است .

او با ابراز امیدواری از کسب مقام های برتر در مسابقات کشوری؛ تصریح کرد : با برنامه ریزی اردوهای آمادگی و مسابقات مقدماتی در صدد هستیم تا زمینه لازم را جهت آمادگی و ارتقاء کیفیت های فنی تیم های منتخب استان فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار