کارگاه بازیگری حبیب رضایی در روز آخر جشنواره جهانی فیلم فجر

تهران (پانا) - برنامه‌های آخرین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه بازیگری حبیب رضایی در روز آخر جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش ستاد خبری سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، برنامه‌های ویژه آخرین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه با نمایش فیلم «جاده‌های سرد» اثر مسعود جعفری جوزانی در بخش «فیلم‌های کلاسیک مرمت شده» آغاز می‌شود که این فیلم در مراسم ویژه‌‌ای ساعت ۱۶ در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌رود.
در ادامه برنامه‌های آخرین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر، کارگاه تخصصی «بازیگری حرف ندارد» با حضور حبیب رضایی بازیگر سینما ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن شماره ۳ سینما فلسطین برگزار می‌شود.
برنامه نمایش فیلم‌های روزانه جشنواره جمعه در پردیس چارسو و سینمافلسطین دنبال می‌شود و همچنین «گذر سینما» در خیابان برادران مظفر نیز برنامه‌های فرهنگی خود را ارایه می‌دهد. در این روز سروش صحت که سیمرغ بهترین کارگردانی جشنواره را نیز در اختتامیه از آن خود کرده است، فیلمنامه «آنی هال» را ساعت ۲۰ در «گذر سینما» می‌خواند.
همچنین فیلم‌های منتخب جشنواره که عصر پنجشنبه در اختتامیه معرفی شدند نیز سانس ویژه‌‌ای را در روز جمعه به خود اختصاص می‌دهند.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff. com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff. com است.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار