بخش‌ جدید بستری بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س)در شهرستان ری افتتاح شد

شهرری (پانا) - با حضور رئیس مجلس اعلای عراق، فرماندار ری و جمعی از مسئولین بخش‌ جدید بستری بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بخش‌ جدید بستری بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س)در شهرستان ری افتتاح شد

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری حضور سفیر عراق در شهرری را یک فرصت تاریخی دانست و گفت: آشنایی سعد جواد قندیل سفیر عراق با خدمات جمهوری اسلامی ایران به مهاجران عراقی نقطه عطفی برای ارتباط بیشتر بین دو کشور است.

او خاطرنشان کرد: در بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) خدمات شایسته درمانی به اتباع عراقی ارائه می‌شود و ما به آنها به عنوان یک هموطن ایرانی نگاه می‌کنیم چرا که سالهای سال در اینجا زندگی کردند، در مدارس ایران تحصیل می‌کنند و همه نوع خدمات را دریافت می‌کنند هرچند در ظاهر تابعیت عراق را دارند اما به نوعی هموطنان ما محسوب می‌شوند و ما تفاوتی بین هموطنان خودمان با اتباع خارجی چه اعراب و چه افاغنه قائل نیستیم.

جمالی‌پور ادامه داد: دشمنان همواره تلاش‌های زیادی برای فاصله انداختن بین ایران و عراق داشتند که نمونه آن ۸ سال جنگ تحمیلی بود که امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران و ایجاد جمهوری مستقل عراق ارتباط خوب و تنگاتنگی بین این دو کشور برقرار است که اعتقاد به امامت و ولایت این رابطه را قوی‌تر کرده است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار