اعزام نخستین کاروان کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان به مناطق سیل زده خوزستان

اصفهان (پانا) - اولین کاروان کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان ( شامل 12 کامیون و 2 کانکس ) به آموزش و پرورش استان خوزستان ارسال شد . این کاروان دومین کاروان اعزامی کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان استان اصفهان به مناطق سیل زده بوده است.

کد مطلب: ۹۰۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام نخستین کاروان کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان به مناطق سیل زده خوزستان

هزاران نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان طی اقدامی خداپسندانه طی روزهای گذشته و در آستانه بزرگداشت مقام معلم با اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی ، و اختصاص هزینه های برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم به هموطنان آسیب دیده از سیل بار دیگر حماسه آفریدند.

در سومین روز از اردیبهشت ماه 1398 پس از جمع آوری این کمک ها از 5000 مدرسه استان اولین کاروان کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان به آموزش و پرورش استان خوزستان ارسال شد .

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان در این خصوص گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حکم و ابلاغ وزیر آموزش و پرورش به عنوان معین استان خوزستان اعلام گردید و بر همین اساس همکاران ما در آموزش و پرورش استان ضمن نیازسنجی و بررسی های لازم با ارسال شیوه نامه و دستورالعمل به نواحی و مناطق اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان نمودند.

وی در ادامه گفت : خوشبختانه امروز با همیاری حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان کاروان کمک های مردمی آموزش و پرورش استان اصفهان شامل تعداد 2 عدد کانکس و مقادیر زیادی آب معدنی، برنج، پتو، تن ماهی، کفش، لباس، انواع لوازم تحریر، انواع لوازم بهداشتی، انواع لوازم سبک منزل، انواع مواد شوینده، انواع حبوبات، فرش، انواع مواد غذایی با 12 دستگاه کامیون به آموزش و پرورش استان خوزستان ارسال گردید.

وی در ادامه افزود: انشاء الله در آینده مرحله بعدی کمک های همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز ارسال خواهد شد.

خاطر نشان می گردد اولین کاروان اعزامی استان اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان شامل 11 کانکس بوده است.

ضمنا تعداد زیادی از همکاران اداری و آموزشی استان اصفهان یک روز حقوق خود را به این امر اختصاص داده اند که در پایان اردیبهشت ماه کسر و به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان واریز خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار