مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ادشاد اسلامی عنوان کرد:

جزئیات شیوه نامه جدید بیمه خبرنگاران

اهواز (پانا)-مدیرکل مطبوعات و رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در باره بیمه خبرنگاران گفت : تفاهم نامه ای در این خصوص به امضا رسیده و مقدمات آن را فراهم شده است. طی روزهای آتی بیمه ای شبیه به خویش فرما با مزایای فوق العاده بیشتر نیزابلاغ خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات شیوه نامه جدید بیمه خبرنگاران

محمدرضا دربندی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، درمورد بیمه خبرنگاران اظهار کرد: اگر تا دیروز برای بیمه اصحاب رسانه محدودیت امکان بیمه تنها پنج نفر از هر رسانه وجود داشت، اکنون تفاهم نامه ای در این خصوص به امضا رسیده و مقدمات آن را فراهم شده است. طی روزهای آتی بیمه ای شبیه به خویش فرما با مزایای فوق العاده بیشتر ابلاغ خواهد شد.

او افزود: دستور العمل جدید برای آگهی های مطبوعات نوشته شده است که در آن هفته نامه ها، دو هفته نامه ها و پایگاه های خبری می توانند آگهی بگیرند و به محض امضای وزیر ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: نرخ نامه آگهی ها را 20 درصد افزایش دادیم و بیشتر از این هم برایمان مقدور نبود .اما توانستیم این کار را با دستور وزیر انجام دهیم.

دربندی با اشاره به یارانه مطبوعات کشور، گفت: اینکه هر رسانه ای بعد از گذشت سه سال از زمان اخذ مجوز خود، مشمول دریافت یارانه مطبوعات می شود، به ما ربطی ندارد. این بحث، سیاستی است که معاون قبل در شورای سیاست گذاری اعلام و وزیر نیز آن را ابلاغ کرد.

او درباره مجوز پایگاه های خبری، عنوان کرد: به طور معمول دو الی سه ماه صدور مجوز پایگاه های خبری به طول می انجامد، تا از مراکز مختلف استعلام بگیرد. اگر کسی یک سال برای اخذ مجوز پایگاه خبری خود درگیر است، همین الان با ذکر نام و شماره همراه به من نامه بدهد تا در اسرع وقت رسیدگی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار