چهاردهمین دوره جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی برگزار می شود

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : چهاردهمین دوره جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی با رویکرد آموزشی – پژوهشی و تاکید بر راهبرد های یاد دهی – یا گیری در بوشهر برگزار می گردد .

کد مطلب: ۹۰۹۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهمین  دوره جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی برگزار می شود

منوچهر هوشیار در گفتگو با خبرنگار پانا بوشهر بیان داشت : چهار دهمین دوره جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی مرحله استانی با حضور 12 تیم سه نفره متشکل از دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان بوشهر در مجموعه ورزشی آزادگان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت برگزار می شود .

دکتر هوشیار هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء توانمندی ها و صلاحیت های حرفه ای معلمان در راستای کیفیت بخشی به کلاس تربیت بدنی و بهبود عملکرد آموزشی و تدریس معلمان درس تربیت بدنی و همچنین شناسایی و ترویج راهبرد های موفق و کار آمد یاد دهی -یاد گیری و ایجاد زمینه مناسب و انگیزه در معلمان جهت نوآوری و خلاقیت درس تربیت بدنی می باشد .

هوشیار گفت : این جشنواره با شرکت 36 معلم تربیت بدنی به مدت دو روز با اجرای زنده برگزار و دو تیم برتر مقطع ابتدایی و متوسطه به عنوان نمایندگان استان بوشهر در رقابت های کشوری در تابستان 98 معرفی می شوند .

خبرنگار : عسل رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار