دومین جشنواره شکوفه‌های انتظار در نوش‌آباد برگزار شد

کاشان (پانا) - دبیر جشنواره شکوفه‌های انتظار گفت: دومین دوره جشنواره شکوفه‌های انتظار هم‌زمان با سالروز میلاد امام زمان (عج)، در چهار بخش، نقاشی همگانی، شعرخوانی، تئاتر دونفره و بلند خوانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره شکوفه‌های انتظار در نوش‌آباد برگزار شد

سیدعمار یدالهی اظهار کرد: در فرهنگ دینی ما اعتقاد به انتظار برای ظهور امام مهدی (عج)، نقش برجسته و امید بخشی در زندگی دارد به طوری که بالاترین عمل معرفی شده است.

وی افزود: امام مهدی علیه‌السلام، عدالت گستری معرفی شده است که با ظهورش جهان را سراسر آگاهی و امنیت خواهد کرد و باید این فرهنگ متعالی در جامعه فراگیر شود بنابراین همه شهروندان باید برای ایجاد اخلاق، امید و صلح و مهربانی به سهم خود تلاش کنند.

مجری جشنواره شکوفه‌های انتظار، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی گروه سنی کودک و نوجوان با فرهنگ مهدویت به دور از الگوهای انحرافی و خرافی است که شرایط خاص آن در روش و شیوه‌های ارائه محتوا باید مورد توجه برنامه ریزان قرار بگیرد تا مورد پذیرش فراگیران واقع شود.

وی اظهار کرد: نقاشی همگانی شکوفه‌های انتظار به طول 90 متر با تکنیک مداد رنگی در 300 قطعه به ابعاد 30 سانتی‌متر در 20سانتی‌متر در دو بخش رنگ‌آمیزی ویژه اعضای مهد کودک‌ها و طراحی ویژه دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی اجرا و به نمایش عموم گذاشته شد.

یدالهی گفت: دومین جشنواره شکوفه‌های انتظار توسط انجمن فرهنگی، مذهبی ریحانه الحسین و با مشارکت کانون توسعه فرهنگی کودکان ایران در بوستان شقایق نوش‌آباد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار