سنجش سلامت دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در هفته سلامت و جوان

بوشهر(پانا) - به مناسبت هفته سلامت و هفته جوان ایستگاه سنجش فشارخون، قند خون، وزن، قد و BMI برای دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر انجام شد.

کد مطلب: ۹۰۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سنجش سلامت دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در هفته سلامت و جوان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در حاشیه برپایی این ایستگاه گفت: آموزش همگانی سلامت و ارائه منابع اطلاعاتی قابل‌اعتماد برای خود مراقبتی در بیماری‌های جزئی می‌تواند دست‌کم جلوی یک‌پنجم از مراجعات پزشکی بی‌مورد را بگیرد.
مهندس حسن فخرایی گفت: مردم نقش به سزایی در ارتقای سطح سلامت جامعه دارند که با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و راه‌اندازی سامانه سیب در کنار آن، شاهد ارتقای سطح سلامت جامعه خواهیم بود.
فخرایی با اشاره به‌ضرورت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در سامانه سیب افزود: کارکنان ادارات و محصلین در دانشگاه‌های بوشهر نیز بایستی جهت دریافت خدمات بهداشتی و تشکیل پرونده الکترونیکی مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش خود مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان تیم سلامت مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز در هفته سلامت و هفته جوان به‌منظور ارزیابی شاخص‌های تن‌سنجی، اندازه‌گیری فشارخون و ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه بهداشت در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر حضور یافته و پایش سلامتی کارکنان و دانشجویان را انجام داده و آموزش لازم را در خصوص خود مراقبتی فردی ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار