فراخوان همایش دانش‌آموزان دوچرخه سوار در شهرری

شهرری (پانا) - معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 20 از برپایی همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت جشن نیمه شعبان و روز زمین پاک در روز سه شنبه‌های بدون خودرو ویژه دانش‌آموزان و شهروندان شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان همایش دانش‌آموزان دوچرخه سوار در شهرری

ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: به منظور ترویج حمل و نقل پاک و ترغیب شهروندان برای استفاده از دوچرخه، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در مسیری به طول 5 هزار متر طول برگزار خواهد شد.

ریاضی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری همواره از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه ۲۰ بوده و در مناسبت‌های مختلف میزبان همایش‌های شهروندی بوده‌ایم، افزود: این بار این همایش ورزشی به صورت متفاوت و با حضور۱۵۰ دانش‌آموز دوچرخه‌سوار مقطع دبیرستان برگزارخواهد شد، که از سوی شهرداری منطقه ۲۰ مجهز به کلاه ایمنی و دوچرخه شده‌اند.

او با اشاره به اینکه این همایش از بوستان ترافیک آغاز می‌شود، گفت: دوچرخه‌سواران از خیابان سلمان فارسی، میدان هادی ساعی، میدان شهید مدرس، خیابان شهید فدایی و ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) عبور می کنند و در نهایت با طی 5 هزار مترطول مسیر، در بوستان ترافیک برای تقدیر از نفرات برتر تجمع می کنند.

همایش بزرگ دانش‌آموزان دوچرخه‌سوار ۹ صبح روز سه شنبه سوم اردیبهشت با مشارکت دانش‌آموزان و شهروندان شهر ری در بوستان ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ برپا می شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار