بودجه سال ۹۸ سازمان‌های مناطق آزاد تصویب شد

تهران (پانا) - جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار و بودجه سال ۹۸ سازمان‌های مناطق آزاد به تصویب رسید.

کد مطلب: ۹۰۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بودجه سال ۹۸ سازمان‌های مناطق آزاد تصویب شد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی در سال جاری گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی در سال ۹۷ باعث شد که مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور نیز با برخی محدودیت‌ها مواجه شوند.

معاون اول رییس‌جمهور با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و رؤسای مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در سال جاری گفت: در سال ۹۸ با بهبود وضع اقتصادی کشور وضع بهتری برای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد فراهم شود.

در این جلسه که وزیر دادگستری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار سیستان و بلوچستان و برخی معاونین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، بودجه سال ۱۳۹۸ و اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان‌های مناطق آزاد تجاری صنعتی به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی شیراز و گرمسار و طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و نیز طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان منطقه آزاد قشم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

افزایش سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار، تغییر گرایش منطقه ویژه اقتصادی کازرون و تعیین سازمان مسئول، محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار