غلبه بر رکود پروژه های عمرانی در اصفهان

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در شرایطی که بسیاری از طرح های عمرانی کشور به دلیل شرایط اقتصادی متوقف شده است، توانسته بر رکود پروژه های عمرانی در کشور غلبه کند.

کد مطلب: ۹۰۸۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
غلبه بر رکود پروژه های عمرانی در اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت اله نوروزی در گفتگوی رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نیمه شعبان با اشاره به اینکه همزمان با این روزها شاهد جشن و تکاپوی عمرانی در شهر اصفهان هستیم، اظهار کرد: این اقدامات در شرایطی اجرا می شود که برخی پروژه های عمرانی کشور به دلیل مشکلات اقتصادی متوقف شده است اما شهرداری اصفهان توانسته بر این رکود غلبه پیدا کند و در اصفهان همه تلاشگران عرصه عمرانی مشغول کارند.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه با حضور استاندار اصفهان و نمایندگان مجلس و دیگر مقامات عملیات عمرانی یکی از پروژه های عمرانی شهر اصفهان به نام مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان آغاز شد، گفت: مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان شامل 5 پل و در مجاورت کارخانه قند است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این طرح بخشی از یک پروژه بزرگتر یعنی حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان است و این دومین پروژه از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی به شمار می رود.

وی بیان کرد: سال گذشته تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی را به عنوان اولین بخش از پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان، آغاز کردیم و در این طرح از برنامه جلوتر هستیم.

نوروزی اظهار کرد: طرح نصف جهان با بیش از 1220 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که ظرف 18 تا 20 ماه ساخته می شود و تاثیر بسیار مهمی در حمل و نقل شهری، کاهش ترافیکی و ایجاد امنیت در رانندگی شهروندان دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل با رانندگان تاکسی در شهر اصفهان صحبت کردم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتم، تصریح کرد: در راستای اجرای بسته حمایتی رانندگان تاکسی، هزینه های کارت شهری فروردین تا اسفندماه امسال رانندگانی که تاکسی متر دارند را حل می کنیم و پیگیر مشکلات آنها هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار