پیام مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان‌ همدان به‌ مناسبت ولادت‌ منجی عالم بشریت

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی به مناسبت نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، امام زمان(عج) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۸۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان‌ همدان به‌ مناسبت ولادت‌ منجی عالم بشریت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ فِى الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

هلال ماه شعبان دگرباره به نیمه رسید و با سال گشت میلاد منجی، امیدواری منتظران افزون و افزون‌تر گشت، جملگی به فردایی چشم دوخته‌اند که خورشید عالم‌تاب وجودش از مشرق وجوب بر عالم کثرات متجلی می شود و ندا سر می‌دهد که: "ای مردم منم مهدی فرزند امام عسکری (ع) فرزند پیامبر خدا (ص)، دعوت می کنم شما را به آن چه پیغمبر خدا دعوت نمود".

پی سپاران طریق راهش، منزل به منزل و وادی به وادی از هر گریوه می گذرند و منتظر ظهور دولت یارند. موعودی که با آمدنش جهان یک سر مشحون از عدل، احسان و داد می شود و الهام فطری انسانی بر اساس اعتقاد عمومی و جهانی تجلی اش را نظاره و یاری گر است.

اگر در میان هر قوم و امتی و در هر سرزمینی و به زبان هر پیامبری، حکیمی یا بزرگی سخن از موعود رانده شده است، منظور همه آن تعبیرها، اشارت ها و نام‌های آن منجی، مهدی فاطمه (عج) است.

هزاران درود و سلام به آن امام غایب از نظر و یاران و منتظرانش و بشریتی که در طول تاریخ در پی برپایی زندگی عدالت محور توأم با آرامش و مقرون به سعادت بوده است.

این جانب تولد قرار بی‌قراران را به جملگی به ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت مردان تدبیر و امید، فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیای ارجمند تبریک و شادباش عرض می‌نمایم؛ به امید روزی که حضرت بقیةالله به مصداق "وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ" تشکیل حکومت جهانی دهند و دنیای پرتنش امروز با نابودی ستمگران و نظام سلطه که از هیچ ظلمی بر بشریت و به ویژه مسلمانان دریغ نورزیده اند، آرام گیرد.

بنگر شها روی زمین، با آن نگاه نازنین، از لاله و از یاسمین،

از ظلم و جور و کفر و کین، از هند و ری تا روم و چین، عالم به راهت منتظر!

ای یار غائب از نظر!

ای پادشاه جم بیا! وی قبله اعظم بیا! ای صاحب خاتم بیا!

ای منجی عالم بیا! ای وارث آدم بیا! وی زاده خیرالبشر!

ای یار غائب از نظر!

محمد پورداود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار