استاندار تهران : مترو از اسلامشهر به رباط کریم میرسد

اسلامشهر(پانا) - استاندار تهران در شورای اداری شهرستان رباط کریم گفت: باید مشکلات شهرک‌های صنعتی را حل کرد، زیرا آنها به خوبی می‌توانند در رشد اقتصادی شهرستان‌ها نقش مهمی را ایفا کنند .

کد مطلب: ۹۰۸۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران : مترو از اسلامشهر به رباط کریم میرسد

انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر امروزدرجلسه شورای اداری رباط کریم در فرهنگسرای معلم شهرستان، اظهار کرد: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب به این جهت است که در حقیقت باید مشکلات بخش اقتصادی حل و فصل شود.

او گفت: در شهرستان رباط کریم پنج شهرک صنعتی دولتی و غیر دولتی حضور دارند و می‌توانند در عرصه تولید گام‌های مثبتی بردارند.

استاندار تهران افزود: جای تاسف دارد برخی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی با ظرفیت سی درصد و برخی دیگر با هفتاددرصد و برخی نیز با ظرفیت‌های پایین تر کار می کنند و این می‌طلبد دولت در بخش‌های حمایتی به آنها کمک کرده تا بتوانند در بخش تولید به چرخه اقتصادی کشور واردشوند.

محسنی بندپی در رابطه باتحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب علیه کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه تحریم‌ها تاثیر بدی را دررابطه با اقتصاد ماداشته، لیکن با خودکفایی و اتکای به نیروهای داخلی می‌توان مشکلات پیش روی اقتصاد را حل کرد.

این مقام مسئول توجه به رفع موانع و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را یکی از ملزومات رشد اقتصادی و تولید دانست و تاکیدکرد: باید مشکلات شهرک‌های صنعتی را حل کرد، زیرا که آنها به خوبی می‌توانند در رشد اقتصادی شهرستان‌ها نقش مهمی را ایفا کنند .

او بیان کرد: در آینده نزدیک در هر شهرستان با حضور فعالان اقتصادی و جوانان شاغل در شرکت‌های دانش بنیان جلساتی را در جهت رفع این موانع و مشکلات برگزار خواهند کرد.

استاندار تهران ادامه داد: در سال نود و هفت برای واحدهای صنعتی بیست وشش هزار میلیارد تسهیلات در نظر گرفته شدتا نسبت به فعال کردن واحدهای راکد اقدام شود.

محسنی بندپی اضافه کرد: نرخ رشد جمعیت در سرشماری سال نود و پنج نسبت به سال نود در شهرستان رباط کریم هشت درصد بود و باید اذعان کرد، رباط کریم سومین شهر مهاجرپذیر استان تهران است ودر سال‌های اخیر ۵۴ هزار نفر را در خود جای داده است..

استاندار تهران در رابطه با مترو و رسیدن آن به رباط کریم گفت: اجرای طرح خط مترو اسلامشهر، رباط کریم و پرند پیگیری شده که این کار به زودی انجام می‌شود و مترو به پرند هم می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار