معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان: آدم های موفق کسانی هستند که از اوقات فراغت خودشان بهتر استفاده کرده اند

اصفهان (پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت تابستان 98 با حضور اعضا ستاد و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان ، هلال احمر ، اتحادیه انجمن های اسلامی ، بسیج دانش آموزی اداره کل نوسازی مدارس ، سازمان دانش آموزی و روسای ادارات داخلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی  آموزش و پرورش اصفهان: آدم های موفق کسانی هستند که از اوقات فراغت خودشان بهتر استفاده کرده اند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ضمن تشکر از تلاشهای انجام شده گفت:در بحث اوقات فراغت موارد هم از نظر کیفی هم از نظر کمی مورد توجه قرار می گیرند.

وی اساس کار کلاس های اوقات فراغت را بهره مندی دانش آموزان از امکانات فراهم شده برشمرد و گفت: آدم های موفق کسانی هستند که از اوقات فراغت خودشان بهتر استفاده کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: با توجه به آمار ارائه شده می توانیم با پتانسیل موجود یعنی وجود حدود 5000 آموزشگاه در سطح استان تعداد پایگاه های بیشتر و جذب بیشتری از دانش آموزان را داشته باشیم .

مهدی اسماعیلی با اشاره به نقش مهم مدیران مدارس در ایجاد و اداره پایگاه های تابستانه گفت : باید انگیزه های اجرایی مدیران مدارس را زیاد کنیم تا جذب بیشتری داشته باشیم .

وی احترام به نظر اولیای دانش آموزان را مهم دانست و گفت کلاسهایی تشکیل شود که مورد درخواست آنها می باشد.

اسماعیلی ضمن مهم دانستن تشکیل ستاد اوقات فراغت استان بیان کرد: باید از کارهای موازی و پراکندگی ها جلوگیری کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه هر چه خارج از برنامه رسمی آموزش و پرورش مدارس است فوق برنامه محسوب می شود بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی دقیق خصوصا برای دستگاه های متولی این امر تاکید نمود.

مهدی اسماعیلی با توجه به لزوم ارزیابی دقیق پایگاه ها و مدیران بر لزوم تشویق مدیران موفق و با انگیزه تاکید کرد و گفت : باید مسائل و برنامه ریزی ها استانی دیده شود و آموزش مهارت آموزی در دستور کار قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان توجه به مسائلی چون تقویت ستاد و ارائه برنامه های استان ، ایجاد انگیزه ، تقویت برنامه های منطقه ای و ارزیابی دقیق را برای کیفیت بخشی و جهت دهی مناسب برنامه های تابستانه دانش آموزان مهم و ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار