مدیر آموزش و پرورش شهریار در آئین نمادین سیل مهربانی همکلاسی در دبستان شاهد حضرت علی اصغر(ع):

با همیاری شما دانش‌آموزان سیلی سرشار از مهربانی به مناطق سیل‌زده روانه شد

شهریار (پانا) - صبح امروز آئین نمادین سیل مهربانی همکلاسی در شهرستان شهریار با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار، معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار، معاون پرورشی و تربیت بدنی, معاون آموزش ابتدایی، کارشناس امور شاهد و ایثارگران و کارشناس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهریار در دبستان شاهد حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
با همیاری شما دانش‌آموزان سیلی سرشار از مهربانی به مناطق سیل‌زده روانه شد

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای برنامه ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با اشاره به سیل اخیر در مناطق مختلف کشور بیان داشت: موضوع سیل ویرانگری که اخیرا اتفاق افتاد ، بخش عمده ای ازکشور را دچار مشکل کرد و هموطنان ما گریبان گیر این سیل دلخراش شدند .

مجید پارسا ادامه داد : ما در تمامی نقاط کشور با مشکل و بحران مواجه هستیم و در بعضی از نقاط ویرانی ها و خرابی هایی به بار آورد؛ ولیکن از یک منظر دیگر باران یک نعمت الهی است و قطعا کشور مارا از آب و باران سیرابکرده است و در همین راستا یک موج همدلی را میان هموطنان ایجاد کرده است.

این مسئول در خصوص آئین سیل مهربانی همکلاسی اظهار داشت : سیل مهربانی اتفاقی است که در یک ماه اخیر در کشور ما به راه افتاده که از یک منظر سیلی ویرانگر حادث شد و از منظری دیگر سیل مهربانی شما دانش آموزان و ملت شریف ایران آن را خلق کردید و سیلی سرشار از مهربانی از تمامی نقاط ایران به مناطق سیل زده روانه شد و اندکی اندوه آن ها را تسکین داد.

وی در ادامه افزود: امروز ما اینجا جمع شده ایم تا با گرامیداشت آئین سیل مهربانی همکلاسی به هموطنان سیل زده خود اعلام کنیم که ما حامی شما و درکنار شما هستیم ؛ با وجود این که این نعمت الهی برای شما زیان آور بود لیکن برای کشور مفید واقع شد.

مجید پارسا در خصوص کمک های ارسالی دانش آموزان شهرستان شهریار به مناطق سیل زده بیان کرد: آموزش و پرورش شهریار توانست 6 کامیون از کمک های دانش آموزان و خانواده هایشان را به مناطق سیل زده ارسال کند که دو کامیون به خوزستان و 4 کامیون به مناطق سیل زده پلدختر، خرم آباد و لرستان به همراه 28 کامیون از شهرستان های استان تهران به این مناطق ارسال می شد .

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار