ایران احکام صادره دادگاه بحرین علیه سپاه را محکوم کرد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه، با اشاره به احکام صادره توسط دادگاه بحرین علیه ۱۳۹ نفر از شهروندان این کشور، ایراد اتهاماتی در حکم مذکور علیه کشورمان را محکوم و آنها را طبق معمول ادعاها و اتهاماتی بی پایه و اساس خواند. 

کد مطلب: ۹۰۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ایران احکام صادره دادگاه بحرین علیه سپاه را محکوم کرد

سیدعباس موسوی افزود: «دولت بحرین نمی‌تواند با فرافکنی، طرح اتهامات واهی و صدور احکام ظالمانه و متهم کردن دیگر کشورها، بر نقض فاحش حقوق بشر و سرکوب معترضان در این کشور سرپوش گذارد. مقامات بحرینی به جای سناریوسازی‌های امنیتی، تلاش کنند امنیت خود را نه از طریق تکیه بر ائتلاف‌های شکست خورده و پرداخت بهای گزاف به دیگران برای خرید امنیت، بلکه با اعتمادسازی و اصلاح رابطه خود با مردم و پاسخ به مطالبات مشروع آنان تامین کرده و به صدور احکام ظالمانه علیه معترضان پایان دهند.‎»

پیش از این،‌ رئیس دادسرای جنایت‌های تروریستی بحرین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به ارتباط با یک حزب معارض بحرینی متهم کرد.

به گزارش ایسنا از العربی الجدید، ابراهیم الحمادی، رئیس دادسرای جنایت‌های تروریستی بحرین اعلام کرد که دادگاه جنایی بحرین ۱۳۸ شهروند این کشور را به اتهام فعالیت تروریستی در گروه معروف به حزب‌الله بحرین سلب تابعیت کرده است.

او مدعی شد که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به هسته‌های خاموش خود در بحرین دستور داد تا گروه حزب‌الله بحرین را تأسیس کنند، مواد منفجره بسازند و فعالیت‌های خصمانه علیه نظام حاکم در بحرین انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار