همایش استانی پویش "زنگ مهربانی "برای کمک به سیل زدگان در مشهد برگزار شد

مشهد (پانا) - همایش استانی پویش " زنگ مهربانی " با محوریت جمع‌آوری کمک های داوطلبانه دانش‌آموزان مدارس استان خراسان رضوی صبح روز چهارشنبه در مدارس سراسر استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی  پویش "زنگ مهربانی "برای کمک به  سیل زدگان در مشهد برگزار شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم نمادین این پویش که در دبیرستان شهید دستغیب ناحیه چهار مشهد برگزار شد بااشاره به این که امروز این برنامه به صورت سراسری در مدارس استان اجرا می شود اظهار داشت: هدف ما از راه اندازی این پویش ترویج مهربانی و همدلی با سیل زدگان در استان های مختلف کشور بود.

وی افزود : متاسفانه سیل امسال خسارت هایی را در بخش های مختلف ایران به مردم وارد کرد اما علیرغم مشکلاتی که این حوادث برای هموطنان ما به وجود آورد، همدلی و همبستگی ملی که پس از این اتفاقات در کشور ایجاد شد بی نظیر است و قطعا این موضوع از آلام سیل زدگان می کاهد.

خدابنده با بیان این که آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگی وظیفه خود می داند در این شرایط با ترویج نوع دوستی در بین دانش‌آموزان به یاری هموطنان سیل زده بشتابد ادامه داد : مشارکت همکاران فرهنگی و دانش آموزان در این طرح قابل توجه و شایسته تقدیر بود و در کنار مشارکت بسیارخوبی که در مدارس شکل گرفت بخش زیادی از همکاران فرهنگی در سطح استان هم بخشی از حقوق خود را به صورت داوطلبانه برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند.

گفتنی ست در این‌ مراسم زنگ مهربانی با حضور مسئولین استانی و شهری به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار