در نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران؛

صیدلو: شورای آموزش و پرورش مهمترین جایگاه بررسی مسائل حوزه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۰۸۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: شورای آموزش و پرورش مهمترین جایگاه بررسی مسائل حوزه تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران ، گفت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت شهروندانی است که به مرتبه ای از حیات طیبه دست یابند.

او با اشاره به ضرورت تمرکززدایی در مورد مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش، گفت: مدرسه‌محوری و تفویض اختیار به مدیران مدارس در دستور جدی مسائل استان باید قرار گیرد.

صیدلو ،با تاکید بر اینکه اگر به دنبال کیفیت در آموزش و پرورش هستیم باید در این زمینه سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش مهمترین جایگاه بررسی مسائل حوزه تعلیم و تربیت است و با برگزاری نشست های مستمر و پیگیری مصوبات این شوراها می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود تمکین از قانون را یکی از را‌ه‌های اساسی پیشرفت در جامعه دانست و افزود: اگر طبق قانون عمل کرده و حدود اختیارات هر کسی را مطابق قانون به وی واگذار کنیم قطعا می‌توانیم به تصمیمات ارزشمندی در حوزه آموزش و پرورش دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار